Sider

søndag den 13. oktober 2013

SNEAK PEAK: TUNESISK HÆKLING

Jeg har begivet mig ud i et stort projekt. Jeg har nemlig besluttet mig for, at forsøge mig med en af de smukke tunesisk hæklede puder lige som her hos yarnfreak!
Jeg har købt en tunesisk hakkenål nr. 7 med wire på 60 cm og 4 nøgler peruvian highland wool i lys brun meleret, brun meleret, karrygul og okker. Det er noget tykt og super lækkert garn at hækle i, og så håber jeg bare at der er nok af det. Jeg glæder mig i hvert fald til, at komme igang!
Der er ikke nogen vejledning i puderne på Camillas side, så jeg må bare prøve mig frem. Jeg er lidt i tvivl, om det stadig er for stort et projekt for en hæklenovice som mig, men jeg finder jo ikke ud af det, hvis ikke jeg bare kaster mig ud i det :-)
Hvis det lykkes og puden bliver færdig, så lægger jeg min opskrift ud på den (jeg kan forestille mig, at der nok går et lille stykke tid).
Hvis du i mellemtiden har lyst til, at prøve kræfter med tunesisk hækling, så har PESCNO en god og udførlig vejledning her som jeg har benyttet mig meget af!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar