Sider

torsdag den 24. oktober 2013

EN SKOV AF TRÆER

I de sidste par dage, har der været stilstand både med hækling og på bloggen…

Der har dog på ingen måde været stilstand i mit hoved. Det er nemlig igen igen blevet eksamenstid, hvilket betyder mindre tid til: kæresten, at hækle, at blogge, at have det sjovt med veninder. Og det får nok desværre ingen ende foreløbigt. Når eksamen er færdig om halvanden uges tid starter det nye modul, denne gang et 8 uger crashkursus i anatomi. Læsebyrden vil ingen ende tage….

Min kæreste og jeg begyndte forresten her lige efter efterårsferien at se forbrydelsen I. Vi havde set sæson 3 sammen i fjernsynet, som var sindssygt spændende, og kom pludselig i tanke om, at vi da aldrig havde fået set de første sæsoner. Det er jo så også lidt på hold nu. Skide irriterende når de efterlader de mest spændende cliffhangers i slutningen af hvert afsnit som gør at man bare MÅ se mere… (P.S. Ingen spoilers, tak!)

Tilgengæld fik jeg hæklet en hel del i efterårsferien. Faktisk så meget, at min håndled begyndte at strække. Jeg gik blandt andet igang med produktionen af endnu mere julepynt. Denne gang en skov af yarnfreaks fantastiske juletræer. Jeg har flere på hæklenålen som adventsgave til blandt andet mormor, men de er som sagt bare gået lidt i stå for nu… Jeg har også planer om at få hæklet et par af hendes smukke kogler i løbet af november, som skal bruges i advents"kransen" i år.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar