Sider

fredag den 2. december 2016

Winter playsuit



Lige siden jeg så "Winter playsuit" på min svigerindes lækre dreng første gang, så har jeg været vild med den. Derfor var jeg også helt sikker på, at min søsters baby skulle have sådan en dragt til når det bliver lidt koldere i vejret. Selvom opskriften egentlig kommer fra bogen Drengestrik, synes jeg den er mere end anvendelig til en lille lækker pige også. Specielt nu hvor jeg har valgt at strikke den i en lilla-lyserøde lyngfarve og monteret den med fine perlemorsknapper.

Den var en super lækker dragt at strikke og det bliver bestemt ikke den sidste jeg har på pindene. Resultatet bliver også super dejligt i det bløde merinould med god elasticitet.


Model: Winter playsuit fra Drengestrik/Guttestrikkeboka
Garn: Drops babymerino, farve: lyng
Forbrug: ca. 100 gram (+ en lille snas ekstra så vidt jeg husker)
Pind: 3 og 3 1/2 mm
Størrelse: 6-12 måneder
Modifikationer: Ingen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar