Sider

lørdag den 23. november 2013

HÆKLEDE LYSESTAGER 2

For noget tid siden, fik jeg endelig hæklet det andet sæt t-light covers til julegaver til de søde piger i min læsegruppe. De blev denne gang i et vifte-mønster, men stadig med kontrastkanter som de forrige stager


For 14 dage siden fyldte min kæreste 23 år. Det blev selvfølgelig fejret med manér og af mig fik han i år et ur, som heldigvis udløste stor glæde (det er også ret flot hvis jeg selv skal sige det!):


Selvom det var kærestens fødselsdag, udløste det også en helt uventet gave til mig. Simons søster og svoger (som jeg ellers normalt ikke er på gave med), havde en gave til os begge: koncertbilletter til Justin Timberlake! En stor gave, som var virkelig dejlig og overraskende, specielt fordi begge hans søstre og kærester skulle afsted, men vi havde måtte takke nej, fordi vi ikke havde råd. Det er så dejligt med den slags gaver, hvor man virkelig kan mærke, at andre har tænkt på én!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar