Sider

torsdag den 14. november 2013

NYT LEGETØJ

Jeg har længe sukket efter en af de der smarte manuelle labelmaskiner til at lave retro-look labels til alle mulige ting i hjemmet. For et par dage siden fandt jeg så denne super fine Etsy forhandler: OHMYBUY, som har alle mulige seje label-ting til billige penge og så endda i neon farver!!
Så jeg købte selvfølgelig en motex-maskine i sort med en fin lys mint farve bogstaver. Og et ekstra lager af labelstrimler i forskellige flotte neonfarver. Som et kæmpe plus forhandlede de maskiner som også kunne skrive Æ, Ø og Å, selvom webshoppen er britisk.



Det første projekt blev orden i krydderihylden med fine mærkater på alle glas, så også kæresten kan finde ud af hvad der er hvad :-)
Jeg synes selv det blev ret cool med de små retroglas med korkpropper sammen med de sorte retrolabels. Jeg mangler dog stadig 6 glas for at kunne fylde alle krydderier i glas, men de er desværre stoppet med at forhandle dem i 10'er (i hvert fald for nu)... (piv!)
Hvis nogen ved hvor de findes henne må i endelig give et praj.
Jeg må snart finde på et projekt hvor de flotte neonlabels kan indgå!



I går blev det også til en anden lille makeover, som jeg har gået og irriteret mig over rigtig længe og synes så virkelig grimt ud. Der er tale om noget så småt som blyantsholderne på skrivebordet, men de sorte firkantede læderlook-holdere fra ikea har bare været en øje-bæ alt for længe. I stedet fik jeg fikset nogle dåser med hk. tomat om til, at blive flotte blyantsholdere vha. kraftig pap, dobbeltklæbende tape og noget fint papir fra søstrene grene!


Den første jeg lavede skulle min kæreste "lige sørge for blev siddende ordentligt rundt" hvilket resulterede i nogle dumme folder i papiret. Men om kunne den ikke laves, da jeg ikke havde mere pap. Tapetseringen med papiret gik heller ikke helt smurt, da den selvfølgelig skulle have startet med en pil i toppen som den anden (desværre min egen fejl, så ingen at skyde skylden på). Alt i alt synes jeg alligevel det blev meget sødt, og i hvert fald bedre end tidligere!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar