Sider

søndag den 12. oktober 2014

Lykke

Jeg har haft en fantastisk uge. Nydt hver en stund. Og glemt alt om det der ikke var værd at tænke på.
Jeg har spist chokolade og set tv. Skulket fra timer og nydt livet.
Strikket til små kærlighedsbabyer som meget snart kommer til verden.
Jeg har nusset den sødeste blødeste hvalp og nydt stilheden og alenetid.
Jeg har kysset en fantastisk mand, som sørger for alt det jeg ikke magter.

Jeg har haft en fantastisk weekend.
Jeg har festet med både nye og gamle venner
og stiftet nye bekendtskaber som føles gode og givende.
Været længe oppe dage i træk uden at føle mig opslidt.
Jeg har glemt min telefon hos en veninde og undværet den i næsten 2 dage uden stort påstyr.
Jeg har spist 3 retters middag lavet med ekstra kærlighed.
Danset, tabt og vundet i spil, været mæt og glad og glemt alt om bøger og pligter for en stund.
Og glædet mig til fremtidige planer og tiden vi går i møde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar