Sider

fredag den 13. marts 2015

Paelas - Fly with me

For et par uger siden strikkede jeg den sødeste lille vest jeg længe har set til min niece Ronja på 3 år.
Der findes simpelthen så fantastisk mange søde opskrifter til små piger lige i den alder, så jeg er glad for, at jeg har en at strikke til. Hvis man følger profiler som @mammastrikk, @barnestrikk eller @littleedithsknit kan man næsten ikke undgå at blive inspireret. De norske kvinder laver simpelthen så fantastisk lækre moderne og enkle opskrifter. Lige min stil.

Nå, men opskriften på vesten findes her og er egentlig ret billig i garn.

Jeg strikkede faktisk (opdagede jeg halvvejs færdig) med noget forkert garn, men det blev super fin og størrelsessvarende alligevel.

Jeg strikkede i str. 3-4 år og brugte 1 tråd alpaca mix fra drops (100 g) og 1 tråd brushed alpaca silk (50 g)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar